مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 17:252020-03-12سياسي

ورود افراد غیر بومی تا اطلاع ثانوی به استان کرمان ممنوع شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمد جواد فدایی استاندار کرمان درجلسه فوق العاده ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به مصوبات این ستاد اظهار کرد: در بحث اطلاع رسانی عمومی به مردم با ماشین های بلندگو دار که مصوبه جلسه قبل بود قرار شد کارگروهی متشکل از دانشگاه علوم پزشکی، سازمان تبلیغات و صدا و سیما در این زمینه برنامه ریزی کند.

وی با اشاره به اهمیت کنترل ورودی های استان تصریح کرد: طبق مصوبات ستاد ورود افراد غیربومی تا اطلاع ثانوی به استان کرمان ممنوع شد که این موضوع در خروجی استان یزد با پلاکارد اعلام می شود و همچنین قرار شد از ورود خودروهای با پلاک استان های آلوده از جمله مازندران، قم و گیلان به استان جلوگیری شده و برگشت داده شوند.

استاندار کرمان اضافه کرد: موارد مشکوک کنترل شده در ورودی های استان قرار شد با هزینه های خودشان قرنطینه شوند و رعایت این مصوبه در ورودی شهرستان انار به دلیل ورودی از استان های شمالی کشور، خیلی قاطع خواهد بود.

فدایی با اشاره به کنترل ورودی مسافر به استان کرمان گفت: ستاد مصوب کرد تا به پایانه های مسافربری دستور داده شود که حرکت اتوبوس از استان های آلوده به ویژه مازندران، گیلان، قم و اصفهان به استان کرمان تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شود و ورودی های فرودگاه و راه آهن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود افراد غیر بومی تا اطلاع ثانوی به استان کرمان ممنوع شد

ورود افراد غیر بومی تا اطلاع ثانوی به استان کرمان ممنوع شد