مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 19:502020-03-12پزشكي

ویروس کرونا در کرمان بومی شده است/افزایش ارتباطات اجتماعی = افزایش مرگ و میر


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تاکید بر اینکه افزایش تعداد شبکه تماسی مردم بر روی روی تعداد مرگ ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در استان تاثیرگذار خواهد بود افزود: - ایسنا/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تاکید بر اینکه افزایش تعداد شبکه تماسی مردم بر روی روی تعداد مرگ ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در استان تاثیرگذار خواهد بود افزود: ارتباطات اجتماعی باعث می شود تعداد مرگ ناشی از کرونا به صورت لگارتیمی افزایش یا کاهش پیدا کند.

دکتر سید وحید احمدی طباطبایی شامگاه پنجشنبه 22 اسفندماه در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان کرمان اظهار کرد: زمانی که یک اپیدمی اجتماعی آغاز شده و در حال تبدیل به بحران شدن است، مردم به سه دسته و الگوی شخصیتی تقسیم می شوند.

وی با بیان اینکه عده ای در این شرایط مسئولیت پذیر بوده که خوشبختانه اکثر مردم نیز در این بخش هستند افزود: دسته ای شخصیتشان به سمت منفعت طلبی و گروهی نیز کسانی هستند که شخصیت قربانی به خودشان می گیرند و از شرایط موجود انتقاد کرده و این شرایط را باور ندارند.

احمدی طباطبایی با تاکید بر اینکه الگوی قربانی را باید به الگوی مسئولیت پذیر تبدیل کرد، افزود: در راستای شکست کرونا در سطح کشور، یکسری اقدامات باید توسط دولت انجام شود و یکسری اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویروس کرونا در کرمان بومی شده است/افزایش ارتباطات اجتماعی = افزایش مرگ و میر

ویروس کرونا در کرمان بومی شده است/افزایش ارتباطات اجتماعی = افزایش مرگ و میر