مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اسفند 1398 ساعت 05:552020-03-13اقتصادي

پیشرفت طرح توسعه بندرشهیدرجایی مگا پروژه بندری با پیچیدگی های خاص فنی و عمرانی


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ارتقا جایگاه کانتینری بندر شهیدرجایی در رقابت با سایر بنادر منطقه، افزایش اسمی تخلیه و بارگیری ترمینال کانتینری از 6.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ارتقا جایگاه کانتینری بندر شهیدرجایی در رقابت با سایر بنادر منطقه، افزایش اسمی تخلیه و بارگیری ترمینال کانتینری از 6.

3 میلیون TEU به 8.

4 میلیون TEU برای پهلوگیری شناورهای با ظرفیت 18هزار و 400 TEU و تناژ 185هزار DWT را از جمله اهداف اجرای مگا پروژه طرح توسعه بندر شهید رجایی عنوان کرد.

اله مراد عفیفی پور روز گذشته(22 اسفندماه) در حاشیه بازدید از روند پروژه فاز 3 بندر شهیدرجایی، این پروژه را یکی از پروژه های عظیم بندرسازی در ایران دانست و عنوان کرد: این پروژه چه به لحاظ تجهیزات فنی و چه روند ساخت وسازهای عمرانی دارای پیچیدگی های خاص و ویژگی های منحصربه فردی است.

عفیفی پور با اشاره به اهداف تبیین شده برای پروژه فاز سوم طرح توسعه مجتمع بندری شهیدرجایی اظهار کرد: احداث سه پست اسکله به طول 1400 متر، لایروبی حوضچه شماره 3 تا تراز تقریبی منفی 17.

5 متر و به حجم تقریبی چهار میلیون متر مکعب، خاک برداری و محوطه سازی و تأسیسات زیربنایی و روبنایی با سطح 113 هکتار و ساختمان های موردنیاز و نیز حفاظت ساحلی و اقدامات لازم به طول 1100 متر از جمله برنامه ریزی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت طرح توسعه بندرشهیدرجایی مگا پروژه بندری با پیچیدگی های خاص فنی و عمرانی

پیشرفت طرح توسعه بندرشهیدرجایی مگا پروژه بندری با پیچیدگی های خاص فنی و عمرانی