مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اسفند 1398 ساعت 05:552020-03-13سياسي

کرمان وارد مرحله هشدار شده است در خانه بمانید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سید وحید احمدی طباطبایی پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هنگام اتفاق افتادن یک اپیدمی در جامعه افراد را به سه دسته مسئولیت پذیر، منفعت طلب و قربانی تقسیم می شوند، اظهار کرد: گروهی مسئولیت پذیر به نکات و مسائل توجه کافی دارند اما افراد قربانی همیشه از شرایط موجود انتقاد می کنند وهنوز شرایط را باور ندارد که باید تلاش کنیم این افراد مسئولیت پذیر بشوند.

وی اظهار کرد: در شرایط موجود یکسری اقدامات را مسئولان انجام می دهند و در کنار آن مردم باید همکاری کنند و اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه امروز اعلام شد که 65 نفر در کرمان آزمایش آنها مثبت شده است، ادامه داد: باید بگوییم که حدود چهار برابر این افراد مبتلا به کرونا هستند که به بیمارستان مراجعه نکردند در نتیجه هر فرد بیمار دو تا چهار نفر را مبتلا می کند لذا ما حدود چند صد نفر بیمار در کرمان داریم.

وی اضافه کرد: ما از دو هفته قبل که شرایط افراد مبتلا را پیگیری کردیم به این نتیجه رسیدیم که افراد مبتلا، سابقه مسافرت داشتند یا با افراد بیمار سایر استان ها تماس داشتند اما از هفته گذشته افرادی را داشته ایم که هیچ گونه سابقه مسافرت یا برخورد با افراد خارج از استان را نداشتند که این امر نشان می دهد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان وارد مرحله هشدار شده است در خانه بمانید

کرمان وارد مرحله هشدار شده است در خانه بمانید