مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اسفند 1398 ساعت 06:452020-03-13اقتصادي

هشدار پلیس درباره کلاهبرداری های اینترنتی با بازارگرمی کرونا


باتوجه به شیوع کرونا ویروس در کشور تمایلات هموطنان مبنی بر ثبت سفارش و خرید اقلام مورد نیاز روزمره از سایت های فروشگاهی افزایش یافته است و در این میان افرادی با سوء استفاده از موقعیت پیش آمده اقدام به سودجویی و کلاهبرداریی می کنند.

- باتوجه به شیوع کرونا ویروس در کشور تمایلات هموطنان مبنی بر ثبت سفارش و خرید اقلام مورد نیاز روزمره از سایت های فروشگاهی افزایش یافته است و در این میان افرادی با سوء استفاده از موقعیت پیش آمده اقدام به سودجویی و کلاهبرداریی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ کاظمی رییس پلیس فتا تهران بزرگ ضمن هشدار به شهروندان که فریب تبلیغات دروغین را نخورند و حتی المقدور سفارشات کالا و اقلام مورد نیاز خود را صرفاً از سایت های فروشگاهی معتبر انجام دهند، در عین حال گفت: سایت ها و صفحات فاقد مجوز که اقدام به فروش محصولات مرتبط با این حوزه می کنند شناسایی و به مراجع قضایی معرفی می شوند.

وی با بیان اینکه فضای مجازی در کشور ما رها نیست گفت: ما نهایت تلاش مان را به کار گرفتیم و این فضا را کنترل و نظارت می کنیم اما از آنجایی که این فضا فرامرزی است قاعدتا کنترل و نظارت بر آن نیز بسیار دشوار است.

وی افزود: متاسفانه برخی کاربران در موقعیت های مختلف از این موضوع سوء استفاده می کنند و به دلیل گستردگی فضای مجازی نظرات غلط و غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس درباره کلاهبرداری های اینترنتی با بازارگرمی کرونا

هشدار پلیس درباره کلاهبرداری های اینترنتی با بازارگرمی کرونا