مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اسفند 1398 ساعت 07:152020-03-13فرهنگي

یک بار هم نویسنده روی بیلبورد باشد


شهریار عباسی با تاکید بر لزوم حمایت از داستان ایرانی و تبلیغ آن می گوید: چه اشکالی دارد میان این همه عکس روی بیلبورد، یک بار هم عکس یک نویسنده روی بیلبورد باشد؟ - شهریار عباسی با تاکید بر لزوم حمایت از داستان ایرانی و تبلیغ آن می گوید: چه اشکالی دارد میان این همه عکس روی بیلبورد، یک بار هم عکس یک نویسنده روی بیلبورد باشد؟ این داستان نویس در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت ادبیات داستانی در سال 98 اظهار کرد: امسال چند جا آثاری را داوری کردم و به همین علت آثاری را که خصوصا در سال 97 نوشته شده است بیشتر توانستم بخوانم.

با همه سختی هایی که در کار نشر وجود داشته است و با وجود گرانی کاغذ و سال سخت اجتماعی و اقتصادی هنوز داستان نوشته و منتشر می شود که این خودش جای امیدواری دارد.

با این که شرایط از نظر اجتماعی، اقتصادی و سیاسی اصلا خوب نیست و در این سال چندین بحران داشتیم و جامعه ما در سال 98 رنج زیادی کشید اما با این حال داستان نویسی همچنان ادامه پیدا کرده است؛ داستان نویسی در ایران با همه سختی ها زنده است.

او به حضور مسائل کلان اجتماعی در داستان هایی که در سال های اخیر نوشته شده اشاره و بیان کرد: چند سالی است که افرادی از جمله من می گوییم که در رمان ها توجه به جغرافیا، تجربه های زیستی و مسائل کلان اجتماعی را باید جدی گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بار هم نویسنده روی بیلبورد باشد

یک بار هم نویسنده روی بیلبورد باشد