مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اسفند 1398 ساعت 08:252020-03-13اقتصادي

پس از سقوط بورس آمریکا بازارهای آسیایی هم منفی شدند


پس از آنکه در معاملات روز گذشته بورس آمریکا 10 درصد سقوط کرد در معاملات صبح امروز بازارهای آسیایی نیز شاهد منفی شدن بورس کشورهایی نظیر ژاپن و اندونزی بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از بلومبرگ، بورس های آسیایی در ساعات اولیه صبح امروز پس از ثبت بدترین روز معاملاتی در بورس آمریکا، روندی نزولی را در پیش گرفتند.

دلیل قرمز بودن بازارها این است که سهامداران بر این باورند که اقداماتی که از سوی دولت ها برای کنترل بازارها در برابر تاثیرات منفی شیوع ویروس کرونا انجام می شود، اصلا کافی نبوده و نیستند.

  البته پس از چند ساعت بورس های آمریکایی توانستند بخشی از سقوط ساعات اولیه را جبران کنند اما همچنان بورس های بین المللی در حال رفتن به سمت بدترین روزهای معاملاتی از سال 2008 تا کنون هستند.

روز گذشته بورس آمریکا 10 درصد ریخت.

در ساعات اولیه امروز شاخص نیکی بورس ژاپن هم 10 درصد از ارزش خود را از دست داد و بورس های کره و اندونزی مجبور شدند برای جلوگیری از ریختن بیشتر بازار معاملات را متوقف کنند.

ارزش واحدهای پولی وون کره، روپیه اندونزی، در معاملات امروز کاهش یافت و ارزش روپیه هند در برابر دلار به کمترین میزان در چند ماه گذشته رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از سقوط بورس آمریکا بازارهای آسیایی هم منفی شدند

پس از سقوط بورس آمریکا بازارهای آسیایی هم منفی شدند