مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اسفند 1398 ساعت 09:352020-03-13فناوري

هکرها با ارسال ایمیل های پزشکی فریبتان می دهند


محققان امنیتی به تازگی به کاربران هشدار داده اند که برخی هکرها با ارسال ایمیل جعلی با عنوان نتایج آزمایشات پزشکی به اطلاعات رایانه های شخصی آنها نفوذ پیدا می کنند.

- کارشناسان و پژوهشگران فعال در شرکت تحقیقاتی Proofpoint به تازگی دریافته و اعلام کرده اند که هکرها و مجرمان سایبری اخیراً با ارسال ایمیل های فیشینگ با عنوان جعلی تست و آزمایش بیماری ایدز که احتمالاً به نوعی با ابزارهای مورد استفاده هکر های دولتی چین و روسیه مرتبط است، رایانه های شخصی قربانیان را آلوده کرده و اطلاعات ذخیره شده در آنها را به سرقت می برند.

این هکرها که هنوز هویت آنها معلوم و مشخص نشده است، ایمیل های مذکور را از طرف مرکز پزشکی دانشگاه وندربیلت آمریکا به کاربران و قربانیان ارسال می کنند.

این پست های الکترونیک میزبان بدافزاری خطرناک به نام Koadic است که قابلیت نفوذ به سیستم رایانه شخصی کاربر و سرقت اطلاعات شخصی و فایل های ذخیره شده در آن را داراست.

در این ایمیل هکرها و مجرمان سایبری از کاربر موردنظر می خواهند تا به منظور اطلاع از نتیجه آزمایش های پزشکی نظیر بیماری ایدز فایل اکسل مخرب و آلوده ضمیمه شده در ایمیل مذکور را باز کند که در صورت باز و فعال شدن آن بدافزار مربوطه می تواند روی سیستم نصب شده و به سرقت اطلاعات قربانی بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هکرها با ارسال ایمیل های پزشکی فریبتان می دهند

هکرها با ارسال ایمیل های پزشکی فریبتان می دهند