مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اسفند 1398 ساعت 09:352020-03-13سياسي

بسیج تمام امکانات شهرداری ایرانشهر برای مقابله با کرونا


نوراحمد درخوش روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:سلامت مردم و بهداشت محیط در اولویت کاری شهرداری قرار دارد و از همان ابتدا که انتشار ویروس کرونا اعلام رسمی شد نشست های متعددی با اعضای شورای شهر، شورای کارگری، خانه بهداشت کارگری، سازمان ها و ادارات زیر مجموعه شهرداری برگزارشده است.

وی افزود: در این نشست ها مصوبات موثر و خوبی داشتیم که در واقع علاوه بر تهیه ملزومات حفاظت فردی کارکنان شهرداری و تبلیغات محیطی از جمله تابلوهای تبلیغات شهری،30 عدد بیلبورد و تلویزیون شهری به طور کامل و رایگان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی در راستای اطلاع رسانی به شهروندان قرار گرفت.

شهردار ایرانشهر گفت: بنرهایی با مضمون ویروس کرونا در نقاط مختلف شهر و اماکن پر تردد شهر نصب شده است.

وی بیان کرد: یکی از کارهای بسیار خوبی که در واقع مصوب شد و ما از ابتدای امر جزو دستگاه های پیشرو در این امر بودیم بحث ضد عفونی و گند زدایی سطح شهر بوده که با 2دستگاه ماشین آتش نشانی 2 دستگاه ماشین سبک و 4 نفر به صورت کوله ای در ادارات و اماکن پر تردد، پمپ بنزین ها، رستوران ها ،خیابان ها و بوستان های سطح شهر انجام شده است.

درخوش اظهارداشت: انتظار می رود مردم بهداشت فردی را رعایت کنند و در خانه بمانند چرا که بهترین راه مبارزه با این بیماری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج تمام امکانات شهرداری ایرانشهر برای مقابله با کرونا

بسیج تمام امکانات شهرداری ایرانشهر برای مقابله با کرونا