مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اسفند 1398 ساعت 09:452020-03-13پزشكي

اهدای اقلام بهداشتی وقفی به حوزه درمان ملایر


پژمان جعفری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: اقلام بهداشتی همچون ماسک، الکل ضد عفونی و پد الکلی از محل موقوفات تهیه و برای توزیع بین بیماران و مراکز درمانی در اختیار شبکه بهداشت و درمان این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: این اقلام بهداشتی از محل موقوفات و با اخذ مجوز از محل نیت واقف بزرگ ملایری شادروان سیف الدوله تهیه و برای مقابله و کنترل بیماری کرونا به حوزه بهداشت و درمان این شهرستان اهدا شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر همچنین به تهیه و توزیع چهار هزار عدد ماسک در بیمارستان امام حسین(ع) ملایر برای کمک به کادر درمانی و بیماران بستری در این بیمارستان اشاره کرد.

جعفری با بیان اینکه کمک به حوزه درمان و بیماران نیازمند یکی از نیت های واقف بزرگ ملایری شادوران سیف الدوله است تاکید کرد: در صورت اخذ مجوز باز هم این کمک ها ادامه دارد.

وی با اشاره به ضد عفونی بقاع و امکان متبرکه این شهرستان از زمان شیوع ویروس کرونا گفت: در حال حاضر برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمع مردم، تمامی بقاع متبرکه این شهرستان تعطیل است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با تاکید بر اینکه حضور در آرامستان های این شهرستان در پایان اسفند و جمعه آخر سال ممنوع است، از شهروندان خواست: برای شکست کرونا همچنان در منزل بمانند و نکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای اقلام بهداشتی وقفی به حوزه درمان ملایر

اهدای اقلام بهداشتی وقفی به حوزه درمان ملایر