مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اسفند 1398 ساعت 09:502020-03-13سياسي

«مادرانه» از مجموعه کتاب های روایت ماندگار منتشر شد/مادرانه ای برای شهدا


کتاب مادرانه از مجموعه کتاب های روایت ماندگار، به همت رحیم میرعظیم به رشته تحریر درآمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ابرکوه، رحیم میرعظیم که مدتی است در حوزه شهدا و دفاع مقدس قلم فرسایی می کند، در حال گردآوری مجموعه ای تحت عنوان روایت ماندگار است که در آن به بخش های مختلف دفاع مقدس در ابرکوه و همچنین زندگی نامه برخی از شهدا می پردازد.

این خبرنگار ابرکوهی دراین باره اظهار کرد: مادرانه تلاش دارد تا با مرور خاطرات شهدا از زبان مادران آن ها، خواننده را با ویژگی های زندگی هر شهید آشنا کند.

میرعظیم تصریح کرد: اشک ها و لبخندهایی که در هنگام مطالعه این خاطرات کوتاه شکل می گیرد مخاطب را به ادامه خوانش کتاب تشویق می کند؛ چراکه شرح دل تنگی های هشت مادر شهید از فرزندانشان است که این دل تنگی ها را سال ها در دل نگه داشته اند وی با بیان اینکه عدم توجه کافی به نقش بانوان در دفاع مقدس و به ویژه مادران شهدا مرا به نوشتن این اثر ترغیب کرد، افزود: مادران شهدای دفاع مقدس برای اسلام و احیای دین خدا صبر و فداکاری کردند و از جگرگوشه های خود گذشتند.

هنوز هم در چهره های پیر و شکسته شان مهر مادری لبریز است، ولی آنچه در صورت این فرشتگان زمینی، درخشان تر به چشم می آید، عشق به دین خدا و ولایت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مادرانه» از مجموعه کتاب های روایت ماندگار منتشر شد/مادرانه ای برای شهدا

«مادرانه» از مجموعه کتاب های روایت ماندگار منتشر شد/مادرانه ای برای شهدا