مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اسفند 1398 ساعت 11:002020-03-13بين الملل

مسلمانان روس تنها گروهی که پوشاک آنان با دین شان هماهنگ است


در روسیه مسلمانان بزرگترین گروهی هستند که لباس های ظاهریشان با قوانین دینی آنها در ارتباط مستقیم است و به دلیل افزایش جمعیت روز افزون مسلمانان، - واردات پوشاک و کفش به روسیه طی سال های 2014 – 2018 (اعداد به میلیارد روبل) رنگ زرد: پوشاک رنگ طوسی: کفش کشورهای اصلی تأمین کننده کالاهای مد روز در فدراسیون روسیه از سال 2014 تا 2018.

( میلیارد روبل) واردات لباس به ترتیب شامل کشورهای زیر می شود: 1- چین 2- بنگلادش 3- ایتالیا 4- ترکیه 5- بلاروس 6- ویتنام 7- هند 8- ازبکستان 9- کامبوج 10- پاکستان واردات کفش به ترتیب شامل کشورهای زیر می شود: 1- چین 2- ایتالیا 3- ویتنام 4- ترکیه 5- بلاروس 6- اندونزی 7- هند 8- پرتغال 9- رومانی 10- اسپانیا بحران های اقتصادی اخیر روسیه به نوعی انگیزه ای برای توسعه صنعت پوشاک روسیه بوده است.

پس از پایین آمدن ارزش روبل در سال 2014 واردات کالا از خارج از کشور برای بازیگران این صنعت سودآور نبود و با وجود تحریم های جدید علیه روسیه به نوعی این کار غیر ممکن می نمود، در این حین تولید کالاهای روسی رشد کرد.

اکنون روی کالاها نشان ساخته شده در روسیه درج می شود که در حال تبدیل شدن به یک فرآیند رقابتی برای شرکت ها، طراحان و فروشندگان است، همچنین میزان صادرات نیز افزایش یافت، ازطرفی محدودیت های واردات باعث تضعیف موقعیت بازیکنان خارجی شد ودرمقابل موقع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسلمانان روس تنها گروهی که پوشاک آنان با دین شان هماهنگ است

مسلمانان روس تنها گروهی که پوشاک آنان با دین شان هماهنگ است