مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اسفند 1398 ساعت 11:052020-03-13اقتصادي

بیشتراکنشی های یک میلیاردی بانک تجارت معرفی شدند


مرحله سوم قرعه کشی جشنواره پایانه های فروشگاهی ایران کیش متصل به حساب بانک تجارت برگزار و رضا رجبی و حمید قنبرزهی پیروز برندگان دو کمک هزینه یک میلیارد ریالی خرید خودرو شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک تجارت، مرحله سوم جشنواره پایانه های فروشگاهی شرکت ایران کیش متصل به حساب بانک تجارت با مشارکت بیش از 137 هزار شرکت کننده از تمامی استان ها و براساس عملکرد این پایانه ها در بازه زمانی دی ماه برگزار شد و رجبی از استان قزوین شعبه الوند کد 21250 و قنبرزهی از استان سیستان و بلوچستان شعبه زهک کد 25410 برندگان دو جایزه ویژه یک میلیارد ریالی این مرحله شدند.

علاوه بر دو کمک هزینه خرید خودرو به عنوان جایزه ویژه،50 جایزه 50 میلیون ریالی و 733 جایزه پنج میلیون ریالی دیگر نیز به پذیرندگانی که پایانه های فروشگاهی آن ها به حساب بانک تجارت متصل است، اهدا شد.

بانک تجارت از تمامی پذیرندگان دارای پایانه فروش شرکت ایران کیش متصل به حساب بانک تجارت به عنوان مشمولان این جشنواره دعوت می کند با افزایش امتیاز بر اساس شاخص های مبلغ تراکنش، تعداد تراکنش و میانگین مانده حساب، شانس خود را برای برنده شدن تا  پایان فروردین 99  بالا ببرند.

نحوه امتیازدهی پذیرندگان به صورت ماهانه به ازای هر 10 میلیون ریال افزایش مبلغ تراکنش یک امتیاز ، هر 15 درصد رشد تعداد تراکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشتراکنشی های یک میلیاردی بانک تجارت معرفی شدند

بیشتراکنشی های یک میلیاردی بانک تجارت معرفی شدند