مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اسفند 1398 ساعت 11:252020-03-13سياسي

ضرورت ماندن در خانه/اطلاع رسانی نادرست بازار شایعات را داغ می کند


امام جمعه موقت ورامین با تاکید بر اینکه مردم برای سال نو در خانه ها بمانند تا شیوع ویروس بیشتر نشود گفت: اطلاع رسانی نادرست بازار شایعات را داغ می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در پیامی تحت عنوان پیام جمعه ، اظهار داشت: ملت بزرگ و سرافراز ایران اسلامی امروز در مواجهه با یک ویروس منحوس هستند که برخی آن را یک جنگ بیوتروریسم بر علیه ملت ها و دولت ها می دانند، ما باید با همدلی و هوشیاری در این جبهه نیز پیروز شویم.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، پزشکان و پرستاران شهید و با عرض تسلیت به خانواده های داغدیده و مصیبت زده از مردم خوب و صمیمی خواست که توصیه ها و هشدارهای بهداشتی را جدی بگیرند.

محمودی بیان داشت: وقتی نماز جمعه با آن همه عظمت تعطیل می شود یعنی باید به سلامت خود اهمیت بدهید و در خانه بمانید و از مسافرت پرهیز کنید افزود: این موارد از توصیه های اکید است که باید به آن توجه شود.

امام جمعه موقت ورامین عنوان داشت: به همه مردم توصیه اکید می شود که هنگام تحویل سال نو در خانه و در کنار خانواده ها حضور داشته باشید و از هرگونه اجتماع و حضور در اماکن متبرکه و گلزارهای شهدا خودداری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ماندن در خانه/اطلاع رسانی نادرست بازار شایعات را داغ می کند

ضرورت ماندن در خانه/اطلاع رسانی نادرست بازار شایعات را داغ می کند