مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اسفند 1398 ساعت 11:452020-03-13سياسي

«پاوه» و «جوانرود» به طور کامل قرنطینه شدند/ ورود و خروج به اورامانات ممنوع


پرویز ایده پور فرماندار پاوه در گفت وگو با فارس، با اشاره به کنترل ورودی ها و خروجی های شهرستان پاوه اظهار داشت: این کنترل در راستای کنترل و پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: در این راستا و بر اساس تصمیمات ستاد مقابله با کرونا، ورودی شهرستان از سه راهی شمشیر و باینگان با مرکز استان کرمانشاه و شهرستانهای همجوار اورامانات و خروجی شهرستان از دو محور روستای هجیج و ارتفاعات  تته و دالانی به سمت شهرستانهای سروآباد و مریوان در استان کردستان بطور کامل مسدود شده است.

 فرماندار پاوه انجام این کارها را در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت شهرستان دانست و گفت: هر چند این اقدامات بر معیشت مردم تاثیر زیادی دارد اما حفظ سلامتی از تامین معیشت اولاتر است.

وی افزود: در پیام های متعدد از مردم شریف استان و کشور درخواست کردیم که از سفر به شهرستان پاوه در این ایام بطور جدی اجتناب کنند، زیرا در این اوضاع و ایام ما هرگز میزبان خوبی برای میهمانان عزیز نیستیم، چون تمامی مراکز اقامتی،گردشگری و رستوران و سفره خانه های سنتی ما بسته است و هیچگونه خدماتی را ارائه نخواهند داد.

   


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پاوه» و «جوانرود» به طور کامل قرنطینه شدند/ ورود و خروج به اورامانات ممنوع

«پاوه» و «جوانرود» به طور کامل قرنطینه شدند/ ورود و خروج به اورامانات ممنوع