مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اسفند 1398 ساعت 12:002020-03-13بين الملل

«ایرج حریرچی» از بیمارستان رازی رشت بازدید کرد


«ایرج حریرچی» معاون وزیر بهداشت با سفر به استان گیلان از بیمارستان رازی رشت و بیمارستان سیار سپاه و نقاهتگاه بیماران کرونایی در این استان بازدید کرد.

- رشت- ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت با سفر به استان گیلان از بیمارستان رازی رشت و بیمارستان سیار سپاه و نقاهتگاه بیماران کرونایی در این استان بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایرج حریرچی ظهر جمعه بعد از ابتلاء به ویروس کرونا و استراحت دو هفته ای در نخست بازگشت خود بر سر با سفر به استان گیلان از نزدیک از شرایط بیمارستان رازی رشت و همچنین بیمارستان سیار که توسط بهداری نیروی دریای سپاه در محوطه این بیمارستان راه اندازی شده بود بازدید کرد.

وی در ادامه با همراهی فرمانده سپاه قدس گیلان و رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا در هتل المپیک رشت نیز بازدید کرد.

معاون وزیر بهداشت در حاشیه این بازدید با اشاره به سیر نزولی بیماری کرونا در استان گیلان به عنوان یکی از کانون های اصلی، اظهار کرد: این سیر نزولی به معنی کنترل ویروس نیست بلکه هنوز نیازمند تلاش های بیشتر و همکاری مردم در این زمینه هستیم.

حریرچی راه اندازی بیمارستان سیار و همچنین نقاهتگاه در رشت را یکی از راهکارهای مناسب برای کنترل شیوع ویروس کرونا دانست ، گفت: در این مرحله نیازمند جداسازی بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ایرج حریرچی» از بیمارستان رازی رشت بازدید کرد

«ایرج حریرچی» از بیمارستان رازی رشت بازدید کرد