مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اسفند 1398 ساعت 13:152020-03-13سياسي

ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در ارومیه تعطیل شد


محمد حضرت پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ستاد وظیفه استقبال و میزبانی از میهمانان نوروزی و راهنمایی و هدایت آنها را برعهده داشت که امسال در جهت پیشگیری از کرونا تشکیل نخواهد شد.

وی اضافه کرد: مجموعه شهرداری ارومیه تابع سیاست های کشوری در رابطه با پیشگیری از بیماری کروناست و همگام با وزارت کشور و استانداری آذربایجان غربی حرکت می کند.

وی بیان کرد: شهرداری ارومیه به هیچ وجه اجازه اسکان در چادر مسافران نوروزی در پارک ها و بوستان ها را نخواهد داد و همچنین اسکان میهمانان نوروزی در تمامی مراکز اقامتی شهرداری ممنوع است و به هیچ وجه این موضوع قابل تغییر نخواهد بود.

شهردار ارومیه تاکید کرد: از همه هموطنان می خواهیم که ارومیه را مقصد سفرهای خود قرار ندهند زیرا این امر به شیوع بیشتر بیماری کرونا کمک می کند.

حضرت پور گفت: خدمات شهرداری ارومیه به صورت غیرحضوری و اینترنتی شده و شهروندان می توانند بسیاری از خدمات شهرداری و سازمانهای تابعه را با مراجعه به سایت khedmat.

urmia.

ir پیگیری کنند و نیازی به حضور شهروندان در ادارات شهرداری نیست.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در ارومیه تعطیل شد

ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در ارومیه تعطیل شد