مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اسفند 1398 ساعت 14:552020-03-13پزشكي

ترخیص اولین بیمار کرونایی در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: اولین بیمار کرونایی با تلاش بی وقفه پزشکان و پرسنل بیمارستان امام خمینی(ره) درمان وترخیص شد.

- ترخیص اولین بیمار کرونایی در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: اولین بیمار کرونایی با تلاش بی وقفه پزشکان و پرسنل بیمارستان امام خمینی(ره) درمان وترخیص شد.

دکتر محمدطاهر طیب زادگان در جمع خبرنگاران افزود: اولین بیمار کرونایی با همت تیم پزشکی و درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت ترخیص و در جهت ادامه درمان در خانه قرنطینه شد.

وی در خصوص روند درمان و ترخیص این بیمار اظهارکرد: فردی 31 ساله با علائم تب و لرز و تنگی نفس شدید، سرفه های خشک، بی اشتهایی و ضعف جسمی در تاریخ 14 اسفند ماه به بیمارستان مراجعه و بستری شد و روند درمان وی توسط تیم پزشکی و درمانی شروع و پس از 9 روز بستری، بهبودی وی حاصل شد.

وی تصریح کرد: که علاوه بر اقدامات دارویی و پزشکی، حمایت های روانی و عاطفی توسط پزشک و پرسنل بخش داخلی بیمارستان، در بهبودی این بیمار بسیار حائز اهمیت بوده است.

طیب زادگان در خصوص ادامه روند درمان بیمار عنوان کرد: ادامه روند درمان این بیمار را به صورت قرنطینه خانگی و مصرف داروهای تجویز شده توسط پزشک معالج می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص اولین بیمار کرونایی در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت

ترخیص اولین بیمار کرونایی در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت