مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اسفند 1398 ساعت 16:402020-03-13سياسي

اقدامات پیشگیرانه در شهرستان کیار برای شکست کرونا


عضو شورای شهر شلمزار از برگزاری جلسه پیشگیری از کرونا و تدابیر اندیشیده شده برای حفظ سلامت مردم شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، عصر امروز جلسه ای با حضور امام جمعه شهرستان کیار، فرماندار شهرستان، ریاست شبکه بهداشت کیار، مدیر صنعت، معدن و تجارت شهرستان، اتاق اصناف و روسای صنوف مختلف، شهردار و NGO های فعال، مدیران و فعالین فضای مجازی در دفتر شورای شهر شلمزار برگزار شد.

مهدی همتیان با اشاره به شیوع بیماری کرونا در استان گفت: در این جلسه تصمیماتی برای پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا ویروس گرفته شد که از جمله آن، تعطیلی کلیه صنوف بجز قصابان، اغذیه فروشان، میوه فروشان، شیرینی فروشان، مرغ فروشان و عطاری ها تا اطلاع ثانوی است.

وی اظهار داشت: نانوایی ها مقیدند نان را بصورت بسته بندی و در پلاستیک تحویل مشتری دهند، اغذیه فروشان پیشخوان خود را جلو مغازه قرار داده و از خانواده یک نفر برای خرید مراجعه کند و حتی الامکان از تماس مستقیم دست جلوگیری شود و مغازه داران جهت سلامت از دستکش یکبار مصرف استفاده کنند.

عضو شورای شهر شلمزار افزود: بهزیستی شهرستان با همکاری شبکه بهداشت توسط خودرو 123 در تجمعات مردمی که در خیابان ها هستند حضور پیدا کنند و راهنمایی لازم جهت در خانه ماندن انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات پیشگیرانه در شهرستان کیار برای شکست کرونا

اقدامات پیشگیرانه در شهرستان کیار برای شکست کرونا