مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اسفند 1398 ساعت 20:502020-03-13سياسي

تقدیر و توصیه نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدافعان سلامت


ماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از مدافعان سلامت تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از مدافعان سلامت مردم تقدیر کرد.

  در این پیام تقدیر آمده است: اکنون که مورد حمله موجودات نامریی و  مرموز (ویروس کرونا) قرار گرفته ایم باید با توکل و امید به خدای یکتا و بی همتا و توسل به انبیا و اولیای الهی در مقابل این هجمه سنگین مبارزه و مقاومت کنیم در سنگرهای خود یعنی منازل بمانیم و به دستورات و توصیه های فرماندهی جبهه مقاومت و مبارزه گوش دهیم و برای کسانی که در خط مقدم این مبارزه هستند دعا نماییم.

  در این پیام آمده است: کسانی که که چون فرزندان پرافتخار این سرزمین در دوران هشت سال دفاع مقدس برای حفاظت از جان این ملت چه رنج ها می برند و چه خستگی ها می کشند و با تمام خلوص و عشق به میدان آمده اند.

امروز پزشکان و پرستاران عزیز ما چون رزمندگان دوران دفاع مقدس در خط مقدم مبارزه و جنگ هستند و مجاهدان راه خدا می باشند و در این راه مقدس شهدای هم تقدیم نموده اند و لذا از همه این عزیزان و همه کسانی که در این راه کمک می کنند گروهای جهادی، نیروهای نظامی، انتظامی و مسئولین استانی و شهرستانی صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و برای همه  آنها از درگاه باری تعالی آرزوی سلامت و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر و توصیه نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدافعان سلامت

تقدیر و توصیه نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدافعان سلامت