مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اسفند 1398 ساعت 21:452020-03-13سياسي

اگر مردم همکاری نکنند دچار بحران می شویم/ ترخیص بیش از 3000 بیمار کرونایی در گیلان


محمدحسین قربانی امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه متأسفانه استان گیلان کانون نخست شیوع کرونا در کشور است، اظهار کرد: ابتدا تمام بار مبارزه با کرونا بر عهده وزارت بهداشت گذاشته بود که بعداً این روند تغییر کرد و سعی کردیم تا از تمام ظرفیت های ملی و استانی برای کنترل کرونا استفاده کنیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در استان گیلان گفت: بیمارستان رازی رشت، بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) و بیمارستان امیرالمومنین (ع) رشت، سه بیمارستان اصلی برای پذیرش بیماران کرونایی در استان گیلان هستند و در طول این مدت بیمارستان های خصوصی نیز در کنار کادر درمانی استان بوده و از تمام امکانات خود برای کنترل کرونا استفاده کردند.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در استان گیلان دستور مقام معظم رهبری در خصوص تشکیل قرارگاه بهداشتی و درمانی ستاد کل نیروهای مصلح را اقدامی مؤثر برشمرد و تصریح کرد: اقدام مقام معظم رهبری در این شرایط کشور بسیار مؤثر بود و نشان دهنده بصیرت بالای ایشان در خصوص مسائل روز کشور است که قطعاً با این تصمیم از فردا شاهد پیشرفت خوبی در خصوص کنترل ویروس کرونا در کشور خواهیم بود.

قربانی با اشاره به ترخیص سه هزار و 783 بیمار بهبود یافته کرونایی در بیمارستان های استان گیلان افزود: از روز نخست شیوع کرونا در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر مردم همکاری نکنند دچار بحران می شویم/ ترخیص بیش از 3000 بیمار کرونایی در گیلان

اگر مردم همکاری نکنند دچار بحران می شویم/ ترخیص بیش از 3000 بیمار کرونایی در گیلان