مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 03:352020-03-14سياسي

ناگفته های میرسلیم از اعدام ها به دستور خلخالی و پاپوش درست کردن اطرافیانش + فیلم


منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: آقای خلخالی علاقه داشتند بدون درنظر گرفتن جوانب امر و رسیدگی های لازم بسیاری از افسران شهربانی را اعدام کند.

- بدون اینکه به این موضوع توجه لازم داشته باشند که اصلاً این افراد نقشی در آزار و اذیت و شکنجه مردم نقش داشتند یا خیر! به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ دیده بان ایران نوشت: منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: آقای خلخالی در کارهایش دقت نداشت و در برخی از اعدام ها زیاده روی انجام می گرفت البته معمولاً اینگونه افراط و تفریط ها در خیلی از انقلاب ها پیش می آید.

سید مصطفی میرسلیم نماینده منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در گفت و گویی نظرات جنجالی و جالبی را مطرح کرده که بخش هایی از آن که مربوط به محمد صادق صادقی گیوی معروف به صادق خلخالی است، در پی می آید: *(درباره اعدام های انقلابی توسط خلخالی): آقای خلخالی در کارهایش دقت نداشت و در برخی از اعدام ها زیاده روی انجام می گرفت البته معمولاً اینگونه افراط و تفریط ها در خیلی از انقلاب ها پیش می آید.

اما اگر ایشان برخی از همین موارد اعدام را به تاخیر می انداختند و رسیدگی دقیق تری می کردند.

آثار گرانبهایی را برای مردم در پی داشت.

*بنده از اقدامات ایشان دفاع نمی کنم و در همان زمان هم به اقتضای مسئولیتی که داشتم (مسئول شهربانی کل کشور) به ایشان تذکر میدادم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های میرسلیم از اعدام ها به دستور خلخالی و پاپوش درست کردن اطرافیانش + فیلم

ناگفته های میرسلیم از اعدام ها به دستور خلخالی و پاپوش درست کردن اطرافیانش + فیلم