مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 05:352020-03-14سياسي

هیچ انسانی مهر تایید بر تحریم های ظالمانه حوزه درمان و بهداشت نمی زند


یک عضو هیئت رییسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد که رایزنی ها و نامه نگاری ها از سوی قوای مقننه، مجریه و قضاییه به اجلاسیه ها، نشست ها، - یک عضو هیئت رییسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد که رایزنی ها و نامه نگاری ها از سوی قوای مقننه، مجریه و قضاییه به اجلاسیه ها، نشست ها، مجامع بین المللی و مجامع حقوقی می تواند در کنار رفتن تحریم ها در شرایط کنونی موثر بوده و ذهن جهانیان را نسبت به این ظلم بیدار کند.

پروانه مافی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ضرورت مداخله جهانی برای کنار رفتن تحریم های حوزه درمانی و بهداشتی بیان کرد: بدیهی است در شرایطی که این بیماری به بیش از 100 کشور نفوذ کرده و حدود 100 هزار نفر در کل جهان درگیر این بیماری هستند یک پاندمی در حال روی دادن است.

این همه گیری جهانی بسیاری از قواعد و مسائل را تحت تاثیر قرار داده و قطعا خیلی از مسائل باید کنار رود.

وی اظهار کرد: در شرایطی که کشورها درگیر مقابله با این ویروس هستند وجود تحریم ها به ویژه در حوزه درمان و بهداشت ظالمانه ترین مسئله است و دنیا قطعا باید نسبت به آن معترض شود.

بشریت نسبت به این تحریم ها که هم از نظر مبادلات مالی برای تامین دارو و هم از بعد ورود برخی از دارو ها به کشور تاثیر گذار بوده، معترض است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ انسانی مهر تایید بر تحریم های ظالمانه حوزه درمان و بهداشت نمی زند

هیچ انسانی مهر تایید بر تحریم های ظالمانه حوزه درمان و بهداشت نمی زند