مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 05:352020-03-14پزشكي

سمن هایی برای زدودن غبار غم


با آگاهی از وخامت بحران کرونا و نیاز به کمک در بخشهای مختلف از تهیه تجهیزات تا تامین مواد و اقلام بهداشتی و همچنین ارزاق ، سمن ها و انجمن های مردم نهاد و نیکوکاران در جای جای گیلان دست به کار شدند ، گروه هایی به دوخت ماسک و گان ، کمک به تامین معیشت خانواده های نیازمند ، ضدعفونی اماکن عمومی و حتی کمک به انجام امور خدماتی در بیمارستان و نگهداری بیماران شروع به فعالیت کردند.

تکاپو برای مقابله با کرونا رشت مرکز گیلان از جمله نخستین مراکز استانی بود که بعد از قم و تهران شیوع ویروس کرونا در آن مشخص شد.

گروه ها و سمن های بسیاری در این کلانشهر به تکاپو افتادند .

مجمع خیرین سلامت گیلان که همواره کمک حال حوزه بهداشت و درمان استان است ، 28 دستگاه کمک تنفسی یک دستگاه کاردیوگرافی ، دستگاه فلومتر اکسیژن و آمبولانس بیماریاب برای بیمارستان رازی رشت مرکز اصلی رجوع بیماران کرونایی گیلان تهیه کرد.

خیرین مدرسه ساز نیز این بار به جای ساختن مراکز آموزشی برای نجات جان آدمها پای کار آمدند و در زمینه تهیه اقلام بهداشتی و ارزاق برای نیازمندان اقدام کردند.

تالش بزرگ سرزمین کوه و جنگل نیز همچون دیگر نقاط گیلان آماج ویروس کرونا و از کمبود بیمارستان و تجهیزات حفاظتی در رنج است اما فرزندانش برای یاری به پا خاستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمن هایی برای زدودن غبار غم

سمن هایی برای زدودن غبار غم