مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 05:352020-03-14اقتصادي

بازارچه خاتون بوشهر محل تولید اقدام پیشگیری از کرونا شد


کلثوم سادات پور تنگکی روز شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: بازارچه خاتون بوشهر با مدیریت سازمان مردم نهاد زنان مدیرکارآفرین از 15 اسفندماه تا آخر دوره بحران کرونا تعطیل و غرفه داران آن نیز از پرداخت اجاره بها در این دوره معاف شدند.

وی بیان کرد: در این رابطه باتوجه به کمبود ماسک بیمارستان ها، تولیدی های بازارچه شامل تولیدی پوشاک خلیفه و گل مریم، در یک حرکت جهادی اقدام به آغاز تولید 20 هزار ماسک رایگان برای بیمارستان قلب و و خانواده های آسیب دیده، بدسر پرست و بی سرپرست کرده است.

پورتنگکی ادامه داد: تولیدی شمسی و خلیفه با گروه های زیرمجموعه در آبپخش نیز یک روز در میان 20هزار ماسک را به بیمارستان خلیج فارس تحویل می دهند و اکنون در سه شیفت مشغول به دوخت هستند.

وی یادآور شد: دیگر اعضای این سازمان نیز هر کدام در تولیدی های خود در حال خدمات برش و دوخت ماسک هستند.

پورتنگکی ادامه داد: واحد تولیدی پریسا داد نیز 50 هزار ماسک به بوشهر، دیلم، جم،کنگان، اهرم و دلوار و بجنورد مشهد تحویل دادند.

وی گفت: همچنین لباس استریل شده مخصوص کرونا نیز واحد تولیدی پریسا داد برای بیمارستان خلیج و کالای پزشکی تهیه و توزیع می شود.

پورتنگکی ادامه داد: واحد تولیدی رخساره قاسمی نیز سه هزار و 700 ماسک برش زده برای فنی و حرفه ای و آموزش و پرورش استان جهت دوخت در هنر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارچه خاتون بوشهر محل تولید اقدام پیشگیری از کرونا شد

بازارچه خاتون بوشهر محل تولید اقدام پیشگیری از کرونا شد