مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 06:262020-03-14فرهنگي

همکاری طراح باسابقه جلوه های ویژه میدانی سینمای ایران با 2 سریال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ایمان کرمیان مدیر جلوه های ویژه میدانی با اشاره به پروژه هایی که در آن مشغول به کار است، گفت: در حال حاضر طراحی جلوه های ویژه میدانی 2 سریال شاه رگ و می جان را برای تلویزیون برعهده دارم و همچنین به تازگی کار روی سریال .

- ایمان کرمیان طراح باسابقه جلوه های ویژه میدانی سینمای ایران، از همکاری با 2 سریال تلویزیونی با فضا های مختلف خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ایمان کرمیان مدیر جلوه های ویژه میدانی با اشاره به پروژه هایی که در آن مشغول به کار است، گفت: در حال حاضر طراحی جلوه های ویژه میدانی 2 سریال شاه رگ و می جان را برای تلویزیون برعهده دارم و همچنین به تازگی کار روی سریال شبکه نمایش خانگی قورباغه به کارگردانی هومن سیدی را به پایان رسانده ام.

وی درباره سریال هایی که طراحی و اجرای جلوه های ویژه میدانی آن ها را برعهده دارد، توضیح داد: سریال شاه رگ به کارگردانی جلال اشکذری است که داستان آن در دهه 60 می گذرد و درباره منافقین است، سریال می جان به کارگردانی مرجان اشرفی زاده هم جلوه های ویژه اش بیشتر مربوط به باران و برف و مسائل دیگر است.

در سریال شاه رگ بازیگرانی، چون نیما رییسی، عباس غزالی، مهدی سلوکی، سیروس گرجستانی، آزاده زارعی، امید روحانی، شادی کرم رودی، افسانه کمالی، ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری طراح باسابقه جلوه های ویژه میدانی سینمای ایران با 2 سریال

همکاری طراح باسابقه جلوه های ویژه میدانی سینمای ایران با 2 سریال