مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 06:402020-03-14اجتماعي

40 هزار پرنده در میانکاله بر اثر سم بوتولیس مردند/ آرادکوه باید جا به شود


رییس سازمان محیط زیست با اشاره به اینکه سازمان دامپزشکی مسئول پاسخگویی به علت مرگ پرندگان در میانکاله است، گفت: 40 هزار پرنده در میانکاله بر اثر سم بوتولیس مردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عیسی کلانتری رییس سازمان محیط زیست با حضور در برنامه تلویزیونی سلام در خصوص مسائل روز محیط زیست کشور صحبت کرد.

وی با اشاره به وضعیت آلودگی هوای تهران در روزهای اخیر با توجه به کاهش عبور و مرورها گفت: از آنجایی که عمده نیروگاه های تهران در سمت غرب تهران مستقر هستند و وزش باد تهران از سمت غرب به شرق می وزد در سمت شرق تهران کوه ها و برج های متعددی سد راه می شوند آلودگی در تهران محبوس می شود.

وی با بیان اینکه صنعت ما دچار مشکل نیست خودروهای ما فرسوده اند، عمده آلاینده ها از طریق این فرسوده ها ایجاد می شود، ابراز داشت: از مجموعه خودروهای سواری 6 درصد فرسوده است و 94 درصد دیگر آنها استاندارند نیست اما خودورهای مستهلک کامیون مینی بوس و موتورسیکلت ما بیشتر از خودروها هستند و عامل اصلی آلایندگی هوایند.

کلانتری افزود: 100 میلیون موتورسیکلت در سطح کشور وجود دارند که بیش از 10 میلیون آنها کاربراتوری هستند و اندازه 80 ملیون خودرو تولید آلودگی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 هزار پرنده در میانکاله بر اثر سم بوتولیس مردند/ آرادکوه باید جا به شود

40 هزار پرنده در میانکاله بر اثر سم بوتولیس مردند/ آرادکوه باید جا به شود