مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 06:552020-03-14اجتماعي

فعالیت 10 مرکز راهنمایی مشاوره غیرحضوری در هرمزگان


رییس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش هرمزگان گفت: 40 مشاور در10مرکز راهنمایی مشاوره خانواده آموزش و پرورش به صورت غیر حضوری در زمینه های مختلف مشاوره ای فعالیت می کنند.

- بتول جهانداری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این پویش مشاوره ای از طریق اداره مشاوره خانواده وزارت آموزش و پرورش در حوزه انجمن اولیا و مربیان راه اندازی شده است، گفت: طرح پویش مشاوره ای با هدف دادن آرامش و امنیت به خانواده ها در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا و کاهش استرس دانش آموزان شروع به فعالیت کرده است.

وی ادامه داد: در 10 مرکز مشاوره خانواده در مناطق مختلف آموزش و پرورش استان هرمزگان، تعداد 40 مشاور در دو نوبت صبح و بعد ظهر آماده ارائه خدمات به صورت غیر حضوری و تلفنی هستند.

جهانداری با بیان اینکه این خدمات مشاوره ای کاملاً رایگان بوده، اضافه کرد: این مرکز در زمینه های مشاوره خانواده، کودک و نوجوان و همچنین مسائل تحصیلی دانش آموزان آماده پاسخگویی می باشند.

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش هرمزگان گفت: پوشش مشاوره ای در کشور با 455 مشاور در 71 مرکز با 8955 ساعت در هفته، آماده ارائه خدمات مشاوره به خانواده ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 10 مرکز راهنمایی مشاوره غیرحضوری در هرمزگان

فعالیت 10 مرکز راهنمایی مشاوره غیرحضوری در هرمزگان