مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 07:002020-03-14اقتصادي

راه اندازی واحد های تولید ماسک بهداشتی در هنرستان میناب


مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب گفت: اولین واحد تولیدی ماسک بهداشتی با ظرفیت تولید روزانه 500 ماسک با تأییدیه شبکه بهداشت در هنرستان کاووش شهرستان میناب آغاز بکار کرد.

- سعیده کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: اولین واحدهای تولیدی ماسک در شهرستان میناب با همکاری هنر آموزان و هنرجویان هنرستان های شهرستان میناب به بهره برداری رسید و تولید خود را آغاز نمود.

وی افزود: روزانه بیش از 400 تا 500 عدد ماسک توسط هنرستان ها تولید می شود و در اختیار شهروندان قرار می گیرد که با ظرفیت سازی جدید می توان شاهد تولید بیشتری باشیم.

کریمی اضافه کرد: بیش از 50 نفر هنرآموز و هنرجو و عوامل اجرایی با 14 دستگاه چرخ خیاطی به طور ویژه در این طرح خیرخواهانه و بر اساس مسئولیت اجتماعی خود شرکت دارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب با اشاره به اینکه ماسک های تولیدی با تاییدیه مرکز بهداشت شهرستان می باشد، گفت: تمامی این گارگاه ها بوسیله آموزش و پرورش و مرکز بهداشت شهرستان به صورت جداگانه ضدعفونی و با رعایت نکات ایمن بهداشتی کار انجام می شود.

کریمی با بیان اینکه این ماسک ها قابل شستشو و استفاده دوباره می باشند، ادامه داد: هنرستان کاووش، هنرستان آینده سازان نخل ابراهیمی و هنرستان نوآوران هشت بندی در طرح تولید ماسک پارچه ای مشارکت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی واحد های تولید ماسک بهداشتی در هنرستان میناب

راه اندازی واحد های تولید ماسک بهداشتی در هنرستان میناب