مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 07:052020-03-14سياسي

نامه نگاری کافی نیست/ وزارت خارجه قاسم سلیمانی نیاز دارد


دستگاه دیپلماسی ما طرحی برای رسوایی آمریکا نداشته و هیچ وضعیت فوق العاده ای برای سازماندهی و آرایش مخصوصی برای ضد جنگ های آمریکا اتخاذ نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مجتبی زارعی عضو گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس طی یادداشتی نوشت: اشکال کار در کجاست؛ فردی که منصب قبلی اش ریاست بر CIA یعنی جهنمی ترین سازمان مخفی جهان بوده در قامت وزیر خارجه! و امور دیپلماتیک! کشوری متمدن و باصطلاح  دموکراتیک!! با این اعتماد به نفس به خود اجازه می دهد که در باره این روزهای ایران اظهار نظر کند؛ حتی اگر دامان کثیف و دستان تا مرفق خون آلود آمریکا از عملیات مخفی بیولوژیک علیه ایرانیان مبرا باشد باز هم به خاطر تحریم دارو و اقلام مرتبط با  بهداشت وسلامت  به ملت درگیر با همه گیری ویروسی کشنده، باید در زمره جنایتکار جنگی تحت تعقیب بوده و در باره شان  مکررا به اهالی جهان گزارش شود.

دستگاه دیپلماسی مان اما طرحی برای رسوایی آمریکا نداشته و هیج وضعیت فوق العاده ای برای سازماندهی و هیچ آرایش مخصوصی برای ضد جنگ های  آمریکا  اتخاذ نکرده و کماکان در وضعی بروکراتیک و محافظه کار قرار دارد! به نظر می رسد برجام روسیاه و ورشکسته و تیم برجامی بی تجربه حاکم بر وزارت خارجه قادر به پاک کردن  ننگ بدعهدی غرب پس از اعتماد یک سویه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه نگاری کافی نیست/ وزارت خارجه قاسم سلیمانی نیاز دارد

نامه نگاری کافی نیست/ وزارت خارجه قاسم سلیمانی نیاز دارد