مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 07:102020-03-14سياسي

سردار دل ها حامی 5 هزار از ایتام مازندرانی شد


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی مازندران از اجرای طرح طرح امواجی از بهشت خبر داد و گفت: در این طرح حامیان به نیابت از شهدا حاممی ایتام می شوند که 5 هزار و 500 نفر به نیابت از سردار دل ها حامی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، احمد سعادت، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه یکی از طرح های کمیته امداد امام خمینی مازندران در راستای خدمت رسانی به نیازمندان طرح امواجی از بهشت است و این طرح برای نخستین بار در کشور در استان مازندران اجرا شد.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری و تلفیق آن با فرهنگ ایثار و شهادت با نیت کمک به ایتام و نیازمندان به نیابت از شهدا از شهریور ماه سال جاری آغاز شده است.

  سعادت تصریح کرد: خیران بسیاری از شروع اجرای طرح امواجی از بهشت به نیابت از شهدا حامی ایتام و نیازمندان شدند و پس از شهادت سردار سلیمانی نیز خیران زیادی به نیابت از این شهید گرانقدر با پیوستن به این طرح، حامی شدند.

   این مسؤول ضمن تقدیر از همراهی حامیان و خیران مازندرانی در راستای کمک به نیازمندان عنوان کرد:  در مازندران 44 هزار حامی نیکوکار حمایت مادی و معنوی داریم که 7 هزار و 500 نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین را به عهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار دل ها حامی 5 هزار از ایتام مازندرانی شد

سردار دل ها حامی 5 هزار از ایتام مازندرانی شد