مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 07:202020-03-14ورزشي

رشد آمار ورزشکاران سازمان یافته بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان


رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان با بیان این که در حال حاضر 600 ورزشکار سازمان یافته داریم، گفت: این آمار نسبت به سال 97 رشد داشته است.

- ایسنا/خوزستان رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان با بیان این که در حال حاضر 600 ورزشکار سازمان یافته داریم، گفت: این آمار نسبت به سال 97 رشد داشته است.

کیامرث حاجی زاده در گفت وگو با ایسنا، در خصوص عملکرد این هیات در سال 98، اظهار کرد: خدا را شکر سال 98، سال بسیار خوبی برای هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان بود.

در سال جاری، مجمع انتخاب رییس هیات استان برگزار شد و بلافاصله پس از انتخاب مجدد من به عنوان رییس هیات، مراسم تجلیل از مدال آوران استان در سال 97 با حضور دبیر فدراسیون در اهواز برگزار شد.

وی سال 98 را سال شکوفایی هیات بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان دانست و گفت: در تمامی اعزام های گروه های بیماری به مسابقات کشوری به مقام رسیدیم.

همچنین برای اولین بار در طول تاریخ ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان، سید علی موسوی، ورزشکار رشته دو و میدانی به مسابقات جهانی پیوند اعضا اعزام شد که به نشان نقره دست پیدا کرد، ضمن این که موسوی از بهترین های کاروان ایران در این رقابت ها بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد آمار ورزشکاران سازمان یافته بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان

رشد آمار ورزشکاران سازمان یافته بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان