مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 07:262020-03-14اجتماعي

پیغام سلامتی به مدارس روستایی و عشایری خراسان جنوبی ارسال شد


محمدعلی واقعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بسته پیغام سلامتی به صورت کاملا علمی و تخصصی در اداره کل آموزش و پرورش تهیه و تولید و برای انتشار در اختیار ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها قرار گرفت.

وی ادامه داد: پیغام سلامت برای مدارس روستایی و عشایری فاقد زیرساخت اینترنت تهیه و تولید شده و هدف اصلی آن دور نشدن دانش آموزان از بحث تعلیم و تربیت است.

واقعی اظهار داشت: پایداری آموخته های دانش آموزان و ترویج مسایل بهداشتی از دیگر اهداف این طرح است که برای مدارس ابتدایی نوبت اول و دوم ابتدایی روستایی و عشایری استان تدوین شده است.

وی یادآور شد: پیغام سلامت با رویکرد علمی مبتنی بر تکالیف مهارت محور و پروژه محور تهیه شده است که با کمک راهبران آموزشی و تربیتی، مدیرآموزگاران و آموزگاران برای تثبیت آموخته های گذشته و عدم قطع ارتباط زنجیره علمی در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تصریح کرد: رویکرد اصلی پیغام سلامت ترویج رعایت مسایل بهداشتی در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا با رویکرد تحقق شعار در خانه می مانیم است.

وی بیان کرد: تهیه و تدوین بسته های آموزشی دیگری در صورت استمرار تعطیلی مدارس در دستور کار قرار خواهد گرفت که کنار این بسته آموزشی، ارتباط با دانش آموزان روستایی و عشایری استان از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیغام سلامتی به مدارس روستایی و عشایری خراسان جنوبی ارسال شد

پیغام سلامتی به مدارس روستایی و عشایری خراسان جنوبی ارسال شد