مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 08:052020-03-14سياسي

دفاع از مسلمانان هند را وظیفه خود می دانیم/ وزارت خارجه مجدانه پیگیری کند


دفاع از حقوق مسلمانان هند را وظیفه خود می دانیم باید در برابر همه ظلم ها از جمله کشتار مسلمانان در روهینگیا و کشتار مسلمانان هند به درستی ورود کنیم.

- احمد حکیمی پور، فعال اصلاح طلب و دبیرکل حزب اراده ملت ایران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره کشتار غیر انسانی مسلمانان هند گفت: رهبر انقلاب در این باره موضع خوبی گرفتند و قطعاً وظیفه هر مسلمانی در سراسر دنیا این است که نسبت به ظلم به مظلوم و کشتار بیگناهان موضع بگیرند، به خصوص که مسلمانان هند هم کیش ما هستند.

وی افزود: درباره کشتار مسلمانان در کشور هند هم با توجه به اینکه اختلافاتی از قدیم وجود داشته است، خود دولت هند باید این موضوع را تدبیر کند و از این فاجعه جلوگیری کند و از حقوق شهروندان خود دفاع کند.

وی با اشاره موضوع گیری دستگاه دیپلماسی درباره این فاجعه تاکید کرد: سایر کشورهای اسلامی و جامعه بین المللی باید به این موضوع حساس ورود کنند و سازمان های جهانی که در قبال موضوعات حقوق بشری وظیفه دارند به وظایف ذاتی خود عمل کنند و یک موضع جدی در این باره اتخاذ کنند.

دبیر کل حزب اراده ملت با انتقاد از مواضع چندگانه دستگاه دیپلماسی در قبال ظلم علیه مظلومان در جهان گفت: مسائل سیاست خارجی بسیار ظریف است و باید با توجه به سیاست های کلی مواضع درستی در مواجهه با موضوعاتی از این دست اتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع از مسلمانان هند را وظیفه خود می دانیم/ وزارت خارجه مجدانه پیگیری کند

دفاع از مسلمانان هند را وظیفه خود می دانیم/ وزارت خارجه مجدانه پیگیری کند