مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 08:352020-03-14اقتصادي

حمایت از تولید لامپ هایUV در راستای گندزدایی و ضدعفونی کردن محیط


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: از تولید لامپ هایUV در راستای گندزدایی و ضدعفونی کردن محیط برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس حمایت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه علیرضا بابایی در بازدید از خط تولید لامپ های UV در ارومیه، اظهار کرد: یکی از راه های گندزدایی و ضدعفونی کردن محیط و سطوح به ویژه در محیط های درمانی و بیمارستان استفاده از لامپ هایUV است.

وی تصریح کرد: با توجه به تولید نور ماورای بنفش توسط این لامپ ها و تأثیر این اشعه در میکروب زدایی و مقابله با انواع ویروس ها و همچنین محیط های عفونی، استفاده از این لامپ ها برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس می تواند مفید واقع شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با اشاره به حمایت از تولید لامپ هایUV  برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس، تصریح کرد: این واحد با ظرفیت تولید سالانه 50 هزار لامپ UV، حجم سرمایه گذاری بیش از یک هزار و 200 میلیارد ریال برای تولید انواع لامپ های خانگی، لامپ های خودرویی، انواع لامپ های رشته ایی حبابی و لامپ های UV و ایجاد زمینه اشتغال برای 20 نفر در حال فعالیت است.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تولید لامپ هایUV در راستای گندزدایی و ضدعفونی کردن محیط

حمایت از تولید لامپ هایUV در راستای گندزدایی و ضدعفونی کردن محیط