مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 08:402020-03-14سياسي

پیام تسلیت رییس سازمان اوقاف به طلبه جهادگر حجت الاسلام «محمد مداح»


حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی درگذشت، همسر حجت الاسلام محمد مداح، طلبه جهادگر را به وی و خانواده آن مرحومه تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس؛ حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی درگذشت، همسر حجت الاسلام محمد مداح طلبه جهادگر را به وی و خانواده آن مرحومه تسلیت گفت.

در این پیام تسلیت آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم انالله و انا الیه راجعون حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای محمد مداح دامت توفیقاته خبر درگذشت زوجه محترمه تان آن هم در حالی که جنابعالی در بحبوحه شرایط سخت این روزها در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا در کنار پزشکان و پرستاران بی هیچ روی و ریا به فعالیت های جهادی مشغول بودید موجب تألم و تأثر خاطر شد.

تلاش بی شائبه و بی دریغ شما طلاب جهادگر که غریبانه و گمنام بدون هیچ چشم داشتی به بالا بردن روحیه و شرایط بهبودی بیماران مبتلا به کرونا کمک می کنید قطعاً در نزد خداوند متعال مأجور خواهد بود.

اینجانب درگذشت زوجه محترمه تان را به شما و خانواده گرامی ایشان تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن مرحومه علو درجات و رحمت واسعه مسئلت می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت رییس سازمان اوقاف به طلبه جهادگر حجت الاسلام «محمد مداح»

پیام تسلیت رییس سازمان اوقاف به طلبه جهادگر حجت الاسلام «محمد مداح»