مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 08:452020-03-14حوادث

کرونا در سمنان/ از مهروموم کافه ها تا تشکیل قرارگاه مردمی


تدابیر مسؤولان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در استان سمنان به مهروموم کافه ها و تشکیل قرارگاه مردمی منجر شد و برنامه های دیگری نیز در همین راستا در دست اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی کریمی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از پلمب 13 واحد غیرمجاز عرضه قلیان درشاهرود خبرداد.

ویگفت:باتوجه به اینکه یکی از سریعترین راههای انتقال ویروس کرونا از طریق مصرف قلیان ماست،ماموران پلیس نظارت براماکن عمومی شهرستان شاهرود در این راستا، 13 واحدکافه غیر مجاز را در روزهای اخیر پلمب کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود بیان کرد: با واحدهایی که در شاهرود به عرضه قلیان اقدام می کنند، با قاطعیت برخورد قانونی صورت میگیرد.

  تشکیل قرارگاه مردمی مبارزه با کرونا در سمنان قرارگاه مردمی مبارزه با کرونا موسوم به قرارگاه یحیی بن موسی الکاظم (ع) با هدف انسجام بخشی به فعالیت ها و نیز بهره گیری از ظرفیت های مردمی در مبارزه با کرونا در سمنان راه اندازی شد.

رییس قرارگاه مردمی مبارزه با کرونا در سمنان گفت: این قرارگاه حسب فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر مردمی کردن مبارزه با کرونا و با هدف تأمین بخشی از اقلام بهداشتی موردنیاز مردم از قبیل ماسک و مواد شوینده و توزیع مطلوب این اقلام آغاز به کار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در سمنان/ از مهروموم کافه ها تا تشکیل قرارگاه مردمی

کرونا در سمنان/ از مهروموم کافه ها تا تشکیل قرارگاه مردمی