مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 09:052020-03-14ورزشي

سرخوش: ارتباطات بین المللی فدراسیون به نفع ورزشکاران است


هر چه قدر روابط ما با دنیا نزدیکتر باشد، سود آن را ورزشکاران می برند.

- امیر سرخوش نایب قهرمان اسنوکر جهان، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ارتباط خوب فدراسیون بیلیارد ایران با آسیا و جهان را به نفع ورزشکاران این رشته دانست و اظهار داشت: هر چه قدر روابط ما با دنیا نزدیکتر باشد، سود آن را ورزشکاران می برند و خوشبختانه در فدراسیون بولینگ و بیلیارد ارتباطات خوبی وجود دارد که باعث شده حق ورزشکاران ایرانی حفظ شود.

وی ادامه داد: به طور مثال می توانم به گرفتن سهمیه در مسابقات بین المللی هم در بخش ورزشکاران و هم در بخش داوران اشاره کنم که فدراسیون بیلیارد ایران با روابطی که داشته، همیشه سهمیه ورزشکاران و داوران ایرانی را هم رده کشورهای دیگر یا حتی بیشتر از آنها گرفته است.

نمونه آن مسابقات شش توپ جام جهانی بانوان در قطر بود که هیچ سهمیه ای برای ایران در نظر گرفته نشده بود اما با رایزنی توانستیم دو سهمیه بگیریم که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا بانوان کشورمان موفق به حضور نشدند.

سرخوش با اشاره به کسب کرسی های بین المللی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس گفت: خوشبختانه نایب رییسی کنفدراسیون ورزش های بیلیاردی آسیا، نایب رییسی افتخاری فدراسیون بین المللی بیلیارد و اسنوکر و نایب رییسی فدراسیون بیلیارد غرب آسیا به اسک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرخوش: ارتباطات بین المللی فدراسیون به نفع ورزشکاران است

سرخوش: ارتباطات بین المللی فدراسیون به نفع ورزشکاران است