مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 09:462020-03-14پزشكي

مواد ضدعفونی کننده مورد نیاز نهبندان فراهم شده است


مجید بیکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای تامین ماسک یک کارگاه تولیدی با تایید شبکه بهداشت اکنون در شهرستان فعالیت می کند و همچنین یک کارگاه دیگر به زودی نسبت به دوخت ماسک اقدام خواهد کرد.

رییس ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان نهبندان تاکید کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور از مردم و میهمانان استدعا داریم ایام عید امسال به این شهرستان سفر نکنند.

وی ادامه داد: تاکنون هیچ مورد مبتلا به کرونا در شهرستان مثبت نشده است که با رعایت شهروندان و مردم امید است این شرایط پایدار بماند.

فرماندار نهبندان ادامه داد: امکانات و زیرساخت های شهرستان نهبندان پاسخگوی حجم زیاد مراجعه بیماران نیست لذا در صورت سرایت و شیوع کرونا و تشدید آن، مجموعه شهرستان، مردم و مسافران با مشکلات عدیده ای روبرو خواهند شد.

وی اظهار داشت: از شهروندان نهبندانی که در سایر نقاط استان نیز ساکن هستند درخواست داریم امسال به زادگاه خود مراجعه نکنند و در منطقه ای که اکنون حضور دارند قرنطینه خانگی شوند.

بیکی با بیان اینکه دهیاران مامور تماس به همشهریان خارج شهرستان شده اند عنوان کرد: به تمامی دهیاری ها اعلام شده که اگر افرادی به روستا مراجعه کردند مراتب به خانه های بهداشت اعلام شود تا این افراد غربالگری شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواد ضدعفونی کننده مورد نیاز نهبندان فراهم شده است

مواد ضدعفونی کننده مورد نیاز نهبندان فراهم شده است