مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 09:462020-03-14اقتصادي

تخلیه کالا در گمرک بندر دیلم ممنوع شد


احمد دشتی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تصمیم به پیشنهاد تعاونی لنجداران، وانت باران و کارگران در امر تخلیه و بارگیری کالا جهت حفظ سلامتی فعالان این حوزه اتخاذ شده است.

وی اظهارداشت: حوزه اداری گمرک این شهرستان تعطیل نشده و باز است.

سرپرست فرمانداری دیلم افزود: تعطیلی کلیه واحدهای صنفی بجز واحدهای موردنیاز و ضروری مردم ، تشدید بازرسی در مبادی ورودی های شهر از ممانعت حضور مسافران و غیربومی ها و خودروهای شوتی ، ضدعفونی اماکن عمومی و فضای شهر، اطلاع رسانی گسترده توسط خودرو و توزیع اطلاعیه جهت رعایت مسایل بهداشت فردی از عمده تصمیم های ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان است.

وی یادآورشد: کنترل مبادی ورودی و ضدعفونی اماکن عمومی بخش امام حسن و روستاهای این شهرستان نیز جهت پیشگیری از بیماری کرونا صورت گرفته است.

دشتی از همکاری و تعامل نهادهای نظامی و انتظامی و دستگاه های اجرایی و همچنین حضور و مشارکت گسترده مردم همیشه درصحنه این شهرستان در امر مبارزه با شیوع بیماری کرونا تقدیر کرد.

سرپرست فرمانداری دیلم با تاکید بر همراهی مردم در پیشگیری از بیماری کرونا گفت: اگر مردم در شرایط کنونی از منزل جز در موارد ضروری خارج نشوند و نکات بهداشتی را دقیق رعایت کنند از این بحران خارج خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه کالا در گمرک بندر دیلم ممنوع شد

تخلیه کالا در گمرک بندر دیلم ممنوع شد