مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 09:562020-03-14اجتماعي

فعالیت 34 گروه راهداری همدان در ایام نوروز


حمیدرضا پرورشی خرم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 520 نیروی راهداری استان در طرح نوروزی در سطح جاده های ارتباطی همدان مستقر و آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.

وی با اشاره به اینکه 30 راهدارخانه آمادگی کامل دارند تا در روزهای عید نوروز، به مسافران خدمات ارائه دهند، اظهار داشت: تمامی راهدارخانه ها به صورت روزانه برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گندزدایی می شوند.

پرورشی خرم با تاکید بر اینکه مردم از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند، عنوان کرد: تلاش داریم تا حد ممکن در صورت ریزش برف و انسداد جاده ها از تجمع و اسکان گروهی مسافران جلوگیری کنیم.

وی اضافه کرد: افزایش سطح سرویس دهی، ایمن سازی، رنگ آمیزی سرعت کاه ها، نصب تابلوها، ‏علائم و چراغ های چشمک‏‎ ‎زن، ترمیم گارد ریل ها، لکه گیری جزیی آسفالت جاده ها و لایروبی دهانه پل ها در صورت بارندگی از جمله خدمات قبل از آغاز سفرهای نوروزی است.

وی ادامه داد: در روزهای نوروز 260 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: مسافران نوروزی با اطلاع از وضعیت خودرو خود به لحاظ فنی، تجهیزات ایمنی را همراه خود داشته باشند و قبل از سفر نیز اطلاعات جاده ها را از سامانه و تلفن گویای 141، اپلیکیشن 141 و پایگاه اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 34 گروه راهداری همدان در ایام نوروز

فعالیت 34 گروه راهداری همدان در ایام نوروز