مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 09:562020-03-14سياسي

وداع جانسوز طلبه جهادی با همسر و فرزندانش در بیمارستان فرقانی قم


خبرگزاری مهر، گروه استان ها - مهدی بخشی سورکی: با یکی از بچه های جهادی قرار داشتم تا از فعالیتشان در بیمارستان فرقانی، دومین بیمارستان قم که به بیماران کرونایی اختصاص پیدا کرده عکس بگیرم.

ساعت حوالی 8 شب روز پنجشنبه بود که وارد حیاط بیمارستان شدم، سید مصطفی حسینی از دور مرا دید و صدایم کرد، به سمتش رفتم تا به سید رسیدیم ناراحتی عجیبی در چهره اش دیدم، چند ثانیه ای از سلام و احوال پرسی مان نگذشت که آن طرف حیاط را نشانم داد، کنار درمانگاه جدّا، طلبه ای نشسته بر زمین و دو سه خانم که اطرافش بودند و در حال گریه و زاری.

سید گفت، آن شیخ از بچه های جهادی بیمارستان است، هر شب با هم برای پرستاران و بیماران بسته های غذایی و آب میوه می بردیم و بین آنها توزیع می کردیم، خانم این طلبه هم چند روزی در بخش مراقبت های ویژه بستری بود اما دقایقی قبل به رحمت خدا رفت.

طلبه جوان دیگر نمی توانست بنشیند و فقط راه می رفت، درد این مصیبت آنجا سنگین تر بود که فهمیدیم همسرش باردار بوده آن هم دوقلو و شش ماهه و روحانی جوان اما هیچ گاه فرصت دیدن فرزندانش را پیدا نکرد.

فضای حیاط بیمارستان بسیار سنگین بود، همه کسانی که از ماجرا خبر داشتند از نگهبانان بیمارستان تا سایر بچه های جهادی بغض گلویشان را می فشرد؛ مادر همسرش که تازه از شهرستان رسیده بود بسیار بی تابی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وداع جانسوز طلبه جهادی با همسر و فرزندانش در بیمارستان فرقانی قم

وداع جانسوز طلبه جهادی با همسر و فرزندانش در بیمارستان فرقانی قم