مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 09:562020-03-14سياسي

ایمن سازی گودهای پرخطر در بودجه 99 ردیف اعتباری گرفت


ایمن سازی و رفع خطر گودهای رها شده در سطح منطقه یک در جلسه بررسی لایحه بودجه سال 99 شورای شهر تهران مطرح و اعتبار لازم برای آن تخصیص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید حمید موسوی شهردار این منطقه با اعلام این خبر افزود: با توجه به وجود 45 گود عمیق رها شده در منطقه که منجر به نا ایمنی املاک اطراف خود شده اند با برپایی جلسه با مجید فراهانی رییس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران مقرر شد اعتبار لازم برای ایمن سازی و رفع خطر این گودها در ردیف اعتباری بودجه سال 99 لحاظ شود.

موسوی تصریح کرد: با برگزاری جلسات متعدد معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه یک با معاونت های فنی و عمران، ترافیک، اجتماعی، خدمات شهری و محیط زیست، اداره املاک و بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی ناتمام و برگزاری جلسه با حضور رییس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران و شورایاران محلات و همچنین نظرخواهی از آنها، اجرای پروژه های محلی و توسعه زیر ساخت ها به خصوص در حوزه گردشگری در منطقه و ایمن سازی رود دره ها و اتمام پروژه های نا تمام، در بودجه پیشنهادی سال آتی مشخص شد.

وی در ادامه گفت: در جلسه ای که در شورای شهر اسلامی تهران برگزار شد در خصوص ساماندهی و ایمن سازی رود دره های منطقه یک با تاکید بر رود دره های دارآباد، درکه و دربند مجدد اعتبار مناسب پایدار شد و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی گودهای پرخطر در بودجه 99 ردیف اعتباری گرفت

ایمن سازی گودهای پرخطر در بودجه 99 ردیف اعتباری گرفت