مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 10:062020-03-14دانش

دانشجویان خارجی دانشگاه شیراز به کشورشان برگشتند


از حدود 100 نفر دانشجوی خارجی این دانشگاه تنها 2 نفر در کشور هستند و مابقی به کشور مبدا بازگشتند و این دو نفر تحت نظر هستند و مرتب رصد می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا افشاری فر شنبه در نشست خبری پیرامون مقابله با کرونا در دانشگاه شیراز در رابطه با دانشجویان خارجی گفت: از حدود 100 نفر دانشجوی خارجی این دانشگاه تنها 2 نفر در کشور هستند و اکثراً به کشور مبدا بازگشتند و این دو نفر تحت نظر هستند و مرتب رصد می شوند.

وی افزود: این ویروس اولین و آخرین خطر نیست، بنابر این کارگروه فراورده های تولید بیولوژیک دانشگاه شیراز باید مورد حمایت قرار گیرد.

افشاری فر درباره طراحی این ویروس توسط یک کشور، گفت: بیوتروریسم وجود دارد و در بسیاری از کشورها آزمایشگاه های ایزوله ای وجود دارد که روی این ویروس ها کار می کنند، اما درخصوص ویروس کرونا هنوز اثبات نشده است.

قائم مقام رییس دانشگاه شیراز از تمهیدات لازم برای برگزاری کلاس ها برای تمامی اساتید به شکل برخط و غیر برخط خبر داد و گفت: دانشجویان می توانند از ضبط شدن محتوای کلاس ها استفاده کنند.

افشاری فر تاکید کرد: تغییر تقویم آموزشی بستگی به روند پیشرفت این ویروس دارد تا کمترین آسیب را متوجه دانشجویان کند، این درحالیست که کلاس های جبرانی پیش بینی کردیم و ضبط شده و در اختیار دانشجویان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان خارجی دانشگاه شیراز به کشورشان برگشتند

دانشجویان خارجی دانشگاه شیراز به کشورشان برگشتند