مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 10:202020-03-14اقتصادي

توزیع 40 تن مواد ضدعفونی کننده سطوح در کرمانشاه


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه از توزیع 40 تن مواد ضدعفونی کننده سطوح در کرمانشاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن دارابی پیش از ظهر امروز شنبه در نشست دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با برخی دستگاه های عضو ستاد مدیریت بیماری کرونا اظهار داشت: در حال حاضر 11 واحد تولیدی مواد ضدعفونی کننده در سطح استان فعالیت می کنند که برخی از آنها مواد ضدعفونی کننده سطوح تولید می کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه افزود: برای ضدعفونی سطح و سطوح مواد لازم را در اختیار شهرداری قرار می دهیم و تا پنجشنبه گذشته 50 تن مواد ضدعفونی کننده سطوح تولید کردیم که 40 تن را توزیع و 10 تن دیگر در انبارها موجود هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مشکلی از بابت مواد ضدعفونی کننده سطح و سطوح در استان کرمانشاه نداریم، گفت: همچنین طی این مدت 53 تن ژل و محلول ضدعفونی کننده در مراکز تولیدی استان تولید شده است که تاکنون 39 تن آن توزیع و 14 تن دیگر در انبار موجودی داریم.

دارابی با اشاره به اینکه ظرفیت واحدهای تولیدی استان در تولید محلول و ژل ضدعفونی کننده روزانه حدود 25 تن است، گفت: در حال حاضر با محدودیت دریافت الکل اتانول روبه رو هستیم که این امر در کل کشور وجود دارد و اگر اتانول به اندازه کافی دریافت کنیم ظرفیت تولید بیش از 60 تن را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 40 تن مواد ضدعفونی کننده سطوح در کرمانشاه

توزیع 40 تن مواد ضدعفونی کننده سطوح در کرمانشاه