مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 10:402020-03-14سياسي

چالش رقص بیل و کلنگ از زبان میثم مطیعی


میثم مطیعی مداح اهل بیت (ع) طی یادداشتی که در صفحات مجازی خود منتشر کرد به موضوع «چالش رقص بیل و کلنگ» پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، میثم مطیعی مداح اهل بیت(ع) طی یادداشتی که در صفحات مجازی خود منتشر کرد به موضوع چالش رقص بیل و کلنگ پرداخت.

متن این یادداشت به این شرح است.

  در میانه اخبار متعدد از کرونا و افزایش آمار مبتلایان به این ویروس کمتر کسی به زلزله آذربایجان غربی به خصوص در شهرستان خوی و منطقه قطور پرداخت.

ریزش برف هم درد جدیدی بر روی درد زلزله شد و مشکلات فراوان برای افراد بی خانمان ایجاد کرد به گونه ای که کمتر کسی جرأت بیرون رفتن و تحمل سرمای شدید برای یاری برادران و خواهران مسلمان را داشت.

  در ایام چالش رقص سلبریتی هایی که همواره به چرخاندن زبان اکتفا می کنند و با فسفر سوزاندن فراوان به راه حل جدیدی برای مشکلات مردم رسیدند! اما طلبه های حوزه علمیه خوی، آستین همت بالا زدند و به کمک زلزله زدگان شتافتند تا بیل و کلنگ ها را بجنبانند و گره از کار و درد هموطن خویش باز کنند.

چالش رقص بیل و کلنگ جهادگران در مقابل چالش رقص سلبریتی ها نشان داد که شادی واقعی در زدودن غبار غم و اندوه از چهره مردم است.

    جوانان بی ادعایی که پروژه های عمرانی و خدماتی فراوانی در مسیر کمک به مردم آذربایجان غربی اجرا کردند و آرامش و لبخند به روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش رقص بیل و کلنگ از زبان میثم مطیعی

چالش رقص بیل و کلنگ از زبان میثم مطیعی