مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 10:402020-03-14اقتصادي

مبادی ورودی مشهد باید جهت اثربخشی اقدامات بسته شود


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: باید در کنار تعطیلی واحدهای اقامتی، مبادی ورودی نیز بسته شود.

- یوسف بیدخوری در گفت وگو با ایسنا در خصوص آخرین اقدامات برای کنترل ویروس کرونا در استان اظهار کرد: با وجود این که ورود از مسیرهای هوایی، زمینی و ریلی به حداقل رسیده است؛ اما با توجه به این که ما نمی خواهیم در ایام نوروز تحت هیچ شرایطی مسافر وارد مشهد شود و حتی افراد مشهدی که مقیم شهرهای دیگر هستند نیز به دلیل اثرات و تبعاتی که ممکن است به وجود آید، تا حد امکان کمتر به مشهد بیایند؛ لازم است در این خصوص تصمیم گیری و تعیین تکلیف شده و مبادی ورودی نیز، بسته شوند.

وی ادامه داد: این موضوع توسط استاندار و سایر دوستان در حال پیگیری است و ما هم معتقد هستیم اگر قرار است برنامه ها اثربخش و موفق عمل کند، باید در کنار تعطیلی واحدهای اقامتی، مبادی ورودی نیز بسته شود؛ زیرا در غیر این صورت ممکن است ما افراد سرگردانی را در سطح شهر داشته باشیم و یا دوباره به سمتی پیش برویم که در آینده، واحدهایی را برای اقامت آنها پیش بینی کنیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی یادآور شد: طبق اطلاعیه ای که ستاد مقابله با کرونا استان با مدیریت استاندار، در روز پنجشنبه ابلاغ کرده است، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبادی ورودی مشهد باید جهت اثربخشی اقدامات بسته شود

مبادی ورودی مشهد باید جهت اثربخشی اقدامات بسته شود