مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 11:052020-03-14اقتصادي

11 واحد تولید مواد ضدعفونی در کرمانشاه داریم


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه بااشاره به فعالیت یازده واحد تولید مواد ضدعفونی کننده سطوح و دست در استان، گفت: تاکنون 40 تن ضدعفونی کننده سطوح در استان توزیع کرده ایم.

- محسن دارابی در نشست تعدادی از دستگاه های عضو ستاد مقابله با کرونا در کرمانشاه با دادستان که امروز (24 اسفند) برگزارشد، بابیان اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت مدیریت توزیع ضدعفونی کننده های سطوح را در استان برعهده دارد، اظهار کرد: یازده واحد تولیدی مواد ضدعفونی کننده سطوح و دست در استان داریم.

وی بااشاره به تولید 50 تن ضدعفونی کننده سطوح در استان طی هفته های گذشته، گفت: از این میزان 40 تن را توزیع کرده ایم و 10 تن نیز در انبار موجود است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه این تولیدات به منظور گندزدایی شهر در اختیار شهرداری قرار می گیرد، اضافه کرد: خوشبختانه از بابت تولید ضدعفونی کننده سطوح هیچ مشکل و کمبودی در استان نداریم.

وی میزان تولید ژل و محلول ضدعفونی کننده دست استان را نیز 53 تن اعلام کرد و گفت: از این میزان تاکنون 39 تن توزیع شده و 14 تن دیگر نیز در انبار داریم که توزیع خواهد شد.

دارابی در ادامه مشکل کنونی واحدهای تولیدی ژل و ضدعفونی کننده دست در استان را کمبود الکل اتانول برای تولید این محصولات عنوان کرد و گفت: امید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 واحد تولید مواد ضدعفونی در کرمانشاه داریم

11 واحد تولید مواد ضدعفونی در کرمانشاه داریم