مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 11:362020-03-14سياسي

کنترل کرونا یک رزمایش بزرگ است


جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان مقابله با کرونا را یک رزمایش بزرگ ملی دانست و گفت: استکبار همواره با بیوتروریسم به جمهوری اسلامی ایران آسیب وارد کرده و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید به کنترل ویروس کرونا به مانند یک رزمایش بزرگ نگاه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، علی توشه امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سپاه پاسداران در همه شرایط در کنار مردم بوده است، اظهار کرد: با شیوع کرونا در استان گیلان کادر درمانی استان دچار کمبود و فشار شده و سپاه پاسداران باهمه امکانات خود پای کار آمده و به کادر درمانی استان کمک کردند تا آسیب های مردم کاهش پیدا کند.

وی با اشاره به نقش پدافند غیرعامل در کنترل اتفاقات طبیعی گفت: هرچه در بحث پدافند غیرعامل بتوانیم در استان به خوبی عمل کنیم در مواقع مواجه شدن با بحران های طبیعی کمترین آسیب را خواهیم دید.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه سپاه پاسداران از روز اول شیوع کرونا در استان آماده کمک به مردم و کادر درمانی استان بوده است، تصریح کرد: در مواقع حساس و بحرانی سپاه اجازه ورود و کمک به حل بحران را از فرمانده کل سپاه داشته و آماده خدمت به مردم بوده و در طول این مدت از هیچ تلاشی برای کمک به کادر درمانی استان دریغ نکرده و نمونه بارز این کار احداث بیمارستان سیار در محوطه بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل کرونا یک رزمایش بزرگ است

کنترل کرونا یک رزمایش بزرگ است