مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 11:452020-03-14اجتماعي

آمادگی سایت های نمایشگاهی کشور برای کمک به مراجع بهداشتی و امدادی


رییس انجمن نمایشگاه های ایران از آمادگی سایت های نمایشگاهی کشور برای قرار دادن امکانات خود در اختیار مراجع بهداشتی و امدادی جهت کنترل ویروس کرونا خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس انجمن نمایشگاه های ایران از آمادگی سایت های نمایشگاهی کشور برای قرار دادن امکانات خود در اختیار مراجع بهداشتی و امدادی جهت کنترل ویروس کرونا خبر داد.

علی یارمحمدیان با اشاره به لزوم فعالیت همه جانبه به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در سطح کشور، گفت: شرکت های نمایشگاهی استان های مختلف کشور با توجه به رسالت اجتماعی خود همواره در بحران های مختلف همچون سیل و زلزله به یاری مردم و مسئولان شتافته اند و شرایط لازم برای خدمت رسانی به آسیب دیدگان و ستادهای بحران را فراهم آورده اند.

رییس انجمن نمایشگاه های ایران با تاکید بر اینکه شرکت های نمایشگاهی کشور آمادگی کاملی برای کمک به ستادهای پیشگیری از کرونا دارند، افزود: سایت های نمایشگاهی کشور آمادگی دارند امروز و در شرایط جدید، در صورت لزوم و احساس نیاز توسط مراجع بهداشتی و امدادی، امکانات خود را برای سلامت مردم در اختیار مراجع ذی ربط قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی انجمن نمایشگاه های ایران، یارمحمدیان تاکید کرد: امیدواریم با عمل به پیشگیری ها و دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی سایت های نمایشگاهی کشور برای کمک به مراجع بهداشتی و امدادی

آمادگی سایت های نمایشگاهی کشور برای کمک به مراجع بهداشتی و امدادی